Praktische informatie

Elke dag les

Bij Yogaya kun je elke dag terecht voor yogales, of het nu een rustige, meditatieve of een krachtige, fysiek inspannende les is. De lessen duren 75 minuten. Het doel van de les is altijd om balans te brengen tussen lichaam en geest, en om de aandacht bij jezelf te brengen.

Aanmelden voor een les

  • Kijk van te voren op het rooster welke yogales je wilt volgen.
  • Om een online account aan te maken, klik je rechtsboven op de pagina op ‘inloggen’ aan vul je je gegevens in.
  • Reserveer je eerste les.
  • Tip: als je voor de eerste keer een les reserveert, kies voor de optie ‘register as unpaid’, dan lukt het altijd.
  • Je kunt alleen online reserveren.
  • Als je je reservering wilt annuleren dan kan dat tot 4 uur voor aanvang van de les door in je account op ‘Cancel’ te klikken.
  • Voor nog meer gemak download je de app waarmee je je direct kunt aanmelden voor lessen.

Betalen

Je kunt online betalen met Ideal of bij ons pinnen. Voor de abonnementen werken we met een automatische incasso.
We accepteren geen contante betalingen.

Wat draag je tijdens een les?

Draag comfortabele kleding, liefst van natuurlijke materialen. Sportschoenen zijn niet nodig: yoga beoefen je op je blote voeten. Matten, kussens en dekens zijn aanwezig, maar je kunt natuurlijk ook je eigen matje meenemen.

Eten en drinken

We adviseren om voor de yogales niet te eten: yoga met een volle maag voelt niet goed. Maar zorg ook dat je maag niet helemaal leeg is. Tijdens de les drinken we geen water. Na de les is er water en thee.

Blessures

Heb je een beperking of een blessure? Laat het vooraf even weten aan de docent. Die kan er dan rekening mee houden tijdens de les of je alternatieve houdingen aanbieden.

Luister naar je lijf

Jij bent verantwoordelijk voor je lichaam: mocht je tijdens de les pijn voelen, of weerstand, kom dan uit de houding en doe even niet mee. Voel je niet verplicht om alle houdingen te doen, wat de docent ook zegt; jij kent de grenzen van je lichaam het beste. Respecteer die grenzen.